Publication: Модель особистісно-орієнтованої інформаційної технології навчання фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін
Loading...
Date
2025
Authors
Антонець, Анатолій Вікторович
Канівець, Ірина Михайлівна
Горда, Тетяна Михайлівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі представлено концептуальні особливості та основні складові моделі особистісно-орієнтованої інформаційної технології навчання фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін. Надано необхідні пояснення щодо призначення кожного компонента моделі та окреслено фактори, які впливають на них. Описано алгоритм впровадження даної моделі.
Наведено основні принципи та критерії відбору змісту фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін для запропонованої моделі. Окреслено основні етапи та аспекти її впровадження.
Description
Keywords
Модель, особистісно-орієнтована інформаційна технологія навчання, фізико-математичні та загальнотехнічні дисципліни
Citation
Антонець А., Канівець І., Горда Т. Модель особистісно-орієнтованої інформаційної технології навчання фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2025. Вип. 1. С. 77–83. DOI: https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-1-77-83