Publication:
SWOT-аналіз: сутність та особливості проведення

No Thumbnail Available
Date
2025
Authors
Тютюнник, Світлана Василівна
Тютюнник, Юрій Михайлович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Abstract
SWOT-аналіз – один із інструментів бізнес-управління на якому грунтується стратегічне планування, маркетинг та управління ризиками. Дана методика була розроблена у середині ХХ століття бізнес-консультантом Альбертом Хамфрі. За результатами проведеного SWOT-аналізу можна оцінити ефективність ведення бізнесу через оцінку поточного стану компанії. Дана методика є досить простою, але надзвичайно ефективною для оцінки сильних та слабких сторін компанії, а також виявлення сприятливих можливостей та загроз під впливом зовнішніх чинників
Description
Keywords
SWOT-аналіз, маркетинг, управління ризиками, бізнес-управління
Citation
Тютюнник С., Тютюнник Ю. SWOT-аналіз: сутність та особливості проведення. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукр. наук.-практ. конф. присвяченої пам’яті професора, заслуженого працівника вищої школи Дмитра Мусійовича Фесенка (м. Полтава, 25 берез. 2025 р.). Полтава, 2025. Ч. 1. С. 487-488.