Publication: SWOT-аналіз: сутність та особливості проведення
No Thumbnail Available
Date
2025
Authors
Тютюнник, Світлана Василівна
Тютюнник, Юрій Михайлович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
SWOT-аналіз – один із інструментів бізнес-управління на якому грунтується стратегічне планування, маркетинг та управління ризиками. Дана методика була розроблена у середині ХХ століття бізнес-консультантом Альбертом Хамфрі. За результатами проведеного SWOT-аналізу можна оцінити ефективність ведення бізнесу через оцінку поточного стану компанії. Дана методика є досить простою, але надзвичайно ефективною для оцінки сильних та слабких сторін компанії, а також виявлення сприятливих можливостей та загроз під впливом зовнішніх чинників
Description
Keywords
SWOT-аналіз, маркетинг, управління ризиками, бізнес-управління
Citation
Тютюнник С., Тютюнник Ю. SWOT-аналіз: сутність та особливості проведення. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукр. наук.-практ. конф. присвяченої пам’яті професора, заслуженого працівника вищої школи Дмитра Мусійовича Фесенка (м. Полтава, 25 берез. 2025 р.). Полтава, 2025. Ч. 1. С. 487-488.