015 «Професійна освіта» - Магістри 2023-2024
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 015 «Професійна освіта» - Магістри 2023-2024 by Title
Now showing 1 - 20 of 20
Results Per Page
Sort Options
Item Використання професійно спрямованих технологій навчання у процесі підготовки молодших бакалаврів спеціальності Агроінженерія(2023) Тарадін Володимир ІвановичItem Методика застосування міждисциплінарних електронних проєктів в організації самостійної роботи студентів фахових коледжів(2023) Лисенко Володимир МиколайовичItem Методика опанування мультимедійних засобів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю(2023) Чернях Роман ГригоровичItem Моніторинг якості навчальних досягнень здобувачів професійної освіти аграрного профілю(2023) Поляков Роман ВолодимировичItem Організація самостійної роботи здобувачів професійної освіти у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін аграрного профілю(2023) Бурля Богдан ІвановичАктуальність дослідження визначається педагогічною значущістю розв’язання задачі підвищення якості навчання випускників закладів фахової передвищої освіти (ЗФПО), зокрема, з вищої математики для успішного виконання ними всього комплексу функціональних обов’язків за виконуваною посадою. Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у тому, щоб розробити дидактичні прийоми удосконалення самостійної роботи студентів ЗФПО. У першому розділі було проаналізовано аналіз вимог нормативних документів до рівня математичної підготовки випускників закладів передвищої фахової освіти аграрного профілю, а також аналіз педагогічних суперечностей освітнього процесу закладу фахової підготовки аграрного профілю. На основі аналізу літератури, сформульовано визначення самостійної роботи студентів. У другому розділі висвітлено питання моделювання структури та змісту дидактичної системи самостійної роботи студентів передвищої фахової освіти аграрного профілю, а також здійснено перевірку функціонування логіко-семантичної моделі структури та змісту самостійної роботи студентів закладів фахової передвищої освіти аграрного профілю. У третьому розділі здійснено проектування раціональної методики самостійної роботи студентів ЗФПО та висвітлено основні результати педагогічного експерименту з оцінки якості розробленої методики проведення самостійної роботи студентів ЗФПО аграрного профілю.Item Педагогічні умови гуманізації підготовки майбутніх викладачів професійної освіти в аграрному закладі вищої освіти(2023) Краснокутський Віталій ВалерійовичItem Підготовка здобувачів професійної освіти до використання комп’ютерних технологій у аграрному виробництві(2023) ДАВИДЮК Олексій ВалентиновичItem Item Реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення професійних дисциплін молодшими бакалаврами зі спеціальності Агрономія(2023) Пархоменко Роман МиколайовичItem Технологія проблемного навчання як засіб формування технічного мислення здобувачів професійної освіти аграрного профілю(2023) Запорожан Михайло ЕдуардовичItem Формування дослідницьких умінь майбутніх фахівців АПК в умовах інформатизованого інформаційно-освітнього середовища закладу професійної освіти(2023) Оніщенко Валерій МиколайовичItem Формування комунікативної культури майбутніх викладачів професійної освіти в аграрному університеті(2023) Андріянов, Владислав ОлександровичItem Формування проєктно-дослідницьких умінь студентів фахових коледжів засобами навчально-методичного забезпечення(2023) Кононенко Максим МихайловичItem Формування проєктної компетентності майбутніх викладачів професійної освіти в аграрному університеті(2023) Морозов Андрій ВасильовичItem Формування пізнавальних потреб студентів агротехнічних спеціальностей у процесі вивчення природничих дисциплін(2023) Кетрушка Андрій ПетровичItem Формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів професійної освіти аграрного профілю засобами STEAM-навчання(2023) Рибянський Олександр Валентинович