015 «Професійна освіта» - Магістри 2023-2024
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Методика опанування мультимедійних засобів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю(2023) Чернях Роман ГригоровичItem Формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів професійної освіти аграрного профілю засобами STEAM-навчання(2023) Рибянський Олександр ВалентиновичItem Реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення професійних дисциплін молодшими бакалаврами зі спеціальності Агрономія(2023) Пархоменко Роман МиколайовичItem Формування проєктної компетентності майбутніх викладачів професійної освіти в аграрному університеті(2023) Морозов Андрій ВасильовичItem Педагогічні умови гуманізації підготовки майбутніх викладачів професійної освіти в аграрному закладі вищої освіти(2023) Краснокутський Віталій ВалерійовичItem Item Формування комунікативної культури майбутніх викладачів професійної освіти в аграрному університеті(2023) Андріянов, Владислав ОлександровичItem Використання професійно спрямованих технологій навчання у процесі підготовки молодших бакалаврів спеціальності Агроінженерія(2023) Тарадін Володимир ІвановичItem Моніторинг якості навчальних досягнень здобувачів професійної освіти аграрного профілю(2023) Поляков Роман ВолодимировичItem Формування пізнавальних потреб студентів агротехнічних спеціальностей у процесі вивчення природничих дисциплін(2023) Кетрушка Андрій ПетровичItem Підготовка здобувачів професійної освіти до використання комп’ютерних технологій у аграрному виробництві(2023) ДАВИДЮК Олексій ВалентиновичItem Організація самостійної роботи здобувачів професійної освіти у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін аграрного профілю(2023) Бурля Богдан ІвановичАктуальність дослідження визначається педагогічною значущістю розв’язання задачі підвищення якості навчання випускників закладів фахової передвищої освіти (ЗФПО), зокрема, з вищої математики для успішного виконання ними всього комплексу функціональних обов’язків за виконуваною посадою. Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у тому, щоб розробити дидактичні прийоми удосконалення самостійної роботи студентів ЗФПО. У першому розділі було проаналізовано аналіз вимог нормативних документів до рівня математичної підготовки випускників закладів передвищої фахової освіти аграрного профілю, а також аналіз педагогічних суперечностей освітнього процесу закладу фахової підготовки аграрного профілю. На основі аналізу літератури, сформульовано визначення самостійної роботи студентів. У другому розділі висвітлено питання моделювання структури та змісту дидактичної системи самостійної роботи студентів передвищої фахової освіти аграрного профілю, а також здійснено перевірку функціонування логіко-семантичної моделі структури та змісту самостійної роботи студентів закладів фахової передвищої освіти аграрного профілю. У третьому розділі здійснено проектування раціональної методики самостійної роботи студентів ЗФПО та висвітлено основні результати педагогічного експерименту з оцінки якості розробленої методики проведення самостійної роботи студентів ЗФПО аграрного профілю.Item Формування дослідницьких умінь майбутніх фахівців АПК в умовах інформатизованого інформаційно-освітнього середовища закладу професійної освіти(2023) Оніщенко Валерій МиколайовичItem Методика застосування міждисциплінарних електронних проєктів в організації самостійної роботи студентів фахових коледжів(2023) Лисенко Володимир МиколайовичItem Формування проєктно-дослідницьких умінь студентів фахових коледжів засобами навчально-методичного забезпечення(2023) Кононенко Максим МихайловичItem Технологія проблемного навчання як засіб формування технічного мислення здобувачів професійної освіти аграрного профілю(2023) Запорожан Михайло Едуардович